Arsenie Boca si sexul in timpul sarcinii

arsenie-boca-5

Arsenie Boca! Sfantul Ardealului! Hai sa mergem la mormantul lui Arsenie Boca! Uite o carte noua de/despre Sfantul Parinte Arsenie Boca! etc

Din pacate vad ca Arsenic Boca-Loca a devenit foarte trendy in ultima vreme, iar legenda lui creste in randul celor „slabi de inger”. Aud povesti cum ca se putea teleporta, ca a facut nu stiu ce minuni, a prevazut viitorul, era chiar om de stiinta si asa mai departe. Sa ne uitam doar la unele din invataturile sale, in care ne explica ce e cu sexul in timpul sarcinii:

„Totuşi, nu mă pot abţine de a pomeni un lucru care produce extrem de multe şi grele dificultăţi în educarea copiilor. Când soţul nu dă pace sarcinii (zice el că se poate, sau nu vrea altfel, sau se declară stăpân pe legile naturii) atunci copiii vin pe lume cu predispoziţia precoce spre sexualitate. Aceasta îi face îndărătnici şi foarte greu educabili (sunt certaţi cu disciplina, unii genetic prezintă cromozomul criminalităţii şi chipurile, circumstanţe atenuante în justiţie). Fug de la şcoală şi încep aventurile. Deci tot în răspunderea soţului se soldează şi aceste necazuri. Explicaţia biologică: au crescut în mediul uterin hrăniţi cu sânge prea îmbibat cu testosteron, hormon sexual masculin.

De ce este oprită toată vremea sarcinii? O dată, pentru că nu mai are rost [copilul nu mai trebuie chemat la viaţă căci el este deja în pântece!], apoi, pentru că toate simţirile celor doi părinţi, mai ales ale mamei, prin care trece în vremea aceea, se întipăresc cu deosebire în mugurele ce s-a plămădit. Deci, iată o mare cheie a lucrurilor: precum au fost purtările şi toate simţămintele mamei, în vremea celor nouă luni. aşa va fi şi moştenirea copilului ce se va naşte, pe toată viaţa sa. Dacă părinţii i-au tulburat tocmirea cu fărădelegea desfrânării, aceasta se va întipări într-însul cu tărie mare. Iar când se va naşte, până nu ajunge să priceapă, se va juca cu sora de-a mirele şi mireasa, şi încă de Ia 7 ani.

Mai târziu, va cerca la dobitoace, sau se va deda la curvie cu mâna, pe urmă curvie în regulă, patimi care îi vor omorî milioane de celule nervoase. Şi de nu se va întâlni cu cineva care să-i cunoască boala, pe la vârsta căsătoriei va ajunge în doaga nebuniei. Despre sporul la carte nici nu mai vorbesc; patima aceasta le tâmpeşte mintea, căci începe să se poată face pe la 14 ani, iar dacă nu i se dă de leac, nu lasă pe om să ajungă nicidecum la 70 de ani. Toate patimile slăbesc puterea de împotrivire a sufletului, pustiind şi trup şi suflet şi pierzându-le pe amândouă pentru totdeauna. Cei ce pătimesc de aceasta, întâi să se tămăduiască, apoi să se căsătorească.
Doctorii dau sfatul căsătoriei numaidecât, fără să socotească roadă bolnavă ce vor chema-o pe lume să se chinuiască, dacă aduc vreo roadă. Prin urmare, înclinările ce le-au avut părinţii în timpul sarcinii, acelea vor fi conducătoare în toată viaţa copilului ce se va naşte. Acum e vremea cea mai scumpă de a îngriji de purtările viitoare ale copilului, căci acum poţi semăna într-înşii înclinările unui sfânt sau apucăturile unui tâlhar. Să se roage părinţii în vremea aceasta, să se împărtăşească cu Sfintele Taine, să petreacă cu dragoste de Dumnezeu; aşa va fi şi în viaţa copilului ce sa va naşte şi nu veţi avea bătaie de cap cu el, că nu crede, că nu ascultă şi umblă după rele. Întors – ştiţi cum e.

Dar şi vremea alăptării trebuie ţinută curată, că încă e legat de mamă şi de purtările ei. Apoi, nu poate rodi copil nou, pentru că nu-şi poate împărţi sângele în 3 părţi şi toate să meargă bine; o parte cu laptele, alta pentru sine şi a 3-a pentru cel de pe cale. Dacă sunt mai deşi decât îngăduie firea rânduiala aceasta, toţi sunt slabi şi nu-s de trai. Dar aici se mai înţelege ceva: că pe măsură ce s-a întărit desfrânarea în mădularele oamenilor, a scăzut şi puterea lor de apărare împotriva bolilor de tot felul, iar căzând în acestea, foarte greu se tămăduiesc, deşi mijloacele de vindecare sunt din ce în ce mai bune. Orice desfrânare este o putrezire înceată (ca gunoiul care arde) ce scurtează zilele oamenilor.

Luaţi aminte, că pentru osteneala părinţilor, după voia lui Dumnezeu, se rnilostiveşte spre copii şi-i binecuvântează cu daruri, precum însuşi a zis: „până la al miilea neam” pentru cei ce-L iubesc pe El.”

din “Pravila albă”, Părintele Arsenie Boca

Pentru mai multe dovezi de „intelepciune”, vedeti si comentariile aferente acestor cugetari, venite chiar din partea ortoprostilor

http://www.ortodoxiatinerilor.ro/relatii-intime-casatorie/6218-pr-arsenie-boca-despre-relatiile-sexuale-in-timpul-sarcinii
http://tainacasatoriei.wordpress.com/2007/05/25/despre-relatiile-sexuale-in-timpul-sarcinii/

Eh, ce le mai zice Sfantul Parinte Arsenie Boca cu cromozomii aia ai criminalitatii maica! Ce le mai stie omu’ de stiinta… Pacat ca aflu doar acum ca masturbarea omoara milioane de celule nervoase, mi-ar fi folosit informatia la pubertate. In mod ciudat mi-a placut cartea, iar tata nu cred ca l-a citit pe Arsenic pe atunci. Cu dobitoace e drept ca m-am mai impreunat, insa doar din varietatea celor cu 2 picioare…

In concluzie, daca vedeti pe cineva ca o da inainte cu Arsenie Boca, sa-i aratati articolul acesta 🙂

46 de păreri la “Arsenie Boca si sexul in timpul sarcinii

  1. Ionica

    Foarte bun articolul 🙂 Le putem incerca pe toate, concluziile vor fi cam aceleasi. Lasati-l pe dl. Arsenie in pace, ca nu stiti voi cine a fost si ce face pentru oameni. Va recomand sa ramaneti in propria voastra sfera.

    View Comment
    Răspunde
  2. victor

    chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi prin acest articol. in afara de denigrarea unei persoane altceva nimic bun si concret. daca unii cred in prostii gen teleportat nu inseamna ca toti sunt la fel. vad din ce in ce mai des ceva ce ma scarbeste, si anume e la moda sa fii ateu si sa te crezi „superior” in fata prostilor ce inca mai cred in ceva (si nu ma refer la ortodoxie neaparat). o zi buna si incearca sa mai vezi si esenta lucrurilor 😉 pace

    View Comment
    Răspunde
  3. Generalul Autor articol

    @Victor din pacate cunosc oameni, unii chiar cu studii superioare care cumpara carti ale lui Boca-Loca, se duc impreuna cu neamurile la mormantul lui, ii citesc pildele, totul in speranta falsa de a-si asigura un loc la Marele Bingo din ceruri…
    Da, sunt convins ca unii sunt atei pentru ca „e la moda”, la fel cum pe de alta parte majoritatea sunt credinciosi ca deh si prostodocsia e la moda, mai ales superstarul Boca, insa nu e cazul meu 😛
    Articolul acesta, ca de altfel restul de pe site nu face decat sa ridiculizeze primitivismul si ignoranta, care nu isi au locul in secolul 21, unde accesul la informatie este atat de facil.
    Te asigur ca nu m-ar deranja atat de tare prostia unora daca nu s-ar reflecta si in viata mea. Din cauza pupatorilor de cadavre si a oitelor „cu frica de dumniezau” avem biserici la fiecare colt de bloc, o Catedrala Monstruoasa si zeci de mii de batmani bugetari in detrimentul scolilor, spitalelor, ANL-urilor etc

    View Comment
    Răspunde
  4. Bla

    @Generalul
    1. glumitele tale a la sport.ro („prostodocsia”, ” Boca-Loca”) spun multe despre nivelul articolului.
    2. e bine ca am rezolvat-o cu toti prostii de prin tara si ultimii care au ramas sunt cei care cumpara cartile si se duc la mormantul lui Arsenie Boca. E evident ca tu nu faci diferenta intre o minte simpla si prostie. Daca vrei sa vezi prostie uita-te la tv. Dar dupa cum scrii cred ca deja o faci(a se vedea punctul 1)
    3. te asigur ca lipsa „scolilor, spitalelor, ANL-urilor etc” nu e din cauza „pupatorilor de cadavre si a oitelor “cu frica de dumniezau”” ci din cauza celor care au furat banii cu care trebuiau sa faca scoli, spitale…
    4. mai prost decat articolul nu e decat comentariul tau. Si daca mai vrei argumente sunt dispus sa-ti dau cate vrei „luminatule”

    View Comment
    Răspunde
  5. Generalul Autor articol

    @ Bla, daca vrei sa umble cineva in varful degetelor pe langa credintele voastre primitive, cu siguranta ai gresit locul. Poti incerca pe la tv-ul de care amintesti tu, acolo nu indrazneste nimeni sa spuna lucrurilor pe nume, doar ca din cand in cand lacomia BORatilor mai iese la iveala. Totusi, cei care pupa mana popii cu A6 si mentin in viata acest sistem mafiot nu sunt niciodata incriminati…
    Da, sunt o gramada de alte probleme in tara, insa si evaziunea fiscala practicata de popalai, precum si exploatarea prostimii, impreuna cu sifonarea banilor publici sta la loc de cinste.
    Bani se fura si daca primesc popii pomeni sau nu, dar asta nu e o scuza sa continuam sa aruncam cu sutele de milioane de euro in BOR, pentru ca pe langa pagubele si lipsurile produse de banii furati, ne mai facem altele prin aceste „donatii catre cer”.
    Oricum, dupa cum am mai zis, atata timp cat prostia altora e finantata si din banii mei, nu o sa vezi toleranta pentru superstitiile acestea. Daca tot suntem o tara de 90% ortoprosti, nu ar trebui sa fie nici o problema sa faceti plinul popalailor din banul vostru, nu?
    Nu iti place ce citesti aici, nici o problema, incearca pe ortodoxia tinerilor sau pe doxologia, o sa gasesti acolo multe sfaturi de viata utile, ca cele date mai sus de Boca-Loca 🙂

    View Comment
    Răspunde
  6. Bla

    @Generalul
    Hai sa ne facem bine intelesi. Eu nu fac propaganda nici pt BOR nici pentru alta institutie pamanteana sau divina. Spun doar ca articolul tau e prost. Chestiile care le spui despre BOR sunt, majoritatea, probabil, adevarate. Dar din cate vad eu articolul tau nu este despre BOR ci despre o persoana anume si „invataturile” sale. Persoana pe care tu ai asociat-o cu biserica. Daca te uiti la perioada cand a trait Arsenie Boca ai sa vezi ca nu prea exista BOR pe vremea aceea. Daca mai adaug ca tu critici „invataturile” unui om care este mort de peste 20 de ani, vreme in care nu poti sa spui ca „accesul la informatie este atat de facil”, ai sa realizezi cat de penibil esti. Iti propun ca in urmatorul articol sa analizezi „intelectualii” care au trait acum cateva sute de ani si care sustineau ca Pamantul este in centrul universului.
    Si tin sa spun inca o data: glumele aste stupizele (“prostodocsia”, ” Boca-Loca”, „BORatilor”) sunt ok pt clasa a 3-a. Dup-aia mai sunt ok doar la sport.ro. Dar asta este nivelul tau. Un semidoct cu aere de intelectual care este foarte virulent la adresa unor sfaturi arhaice.
    Si intr-un fina stii ce: exceptandu-i pe cei care „cumpara carti ale lui Boca-Loca, se duc impreuna cu neamurile la mormantul lui, ii citesc pildele” nimanui nu ii pasa ce a zis Arsenie Boca. Pt cine e defapt articolul scris?

    View Comment
    Răspunde
  7. Generalul Autor articol

    @ Bla
    Vad ca nu intelegi un lucru fundamental, eu prin postarile de aici si de pe restul site-urilor scriu despre proiectele, pasiunile mele, ceva care imi atrage atentia sau pur si simplu despre prostia pe care o vad in jurul meu cum e si cazul de fata. Avand in vedere ca nu lucrez la un ziar si nu sunt obligat sa tratez cu manusite pe unul sau altul, ma exprim cum doresc. Daca vezi pe cineva ca isi loveste capul de beton sperand sa-i apara cumva pestisorul ce indeplineste dorinte, nu zici „e dreptul lui, trebuie sa-i respectam credinta etc”.

    Atata timp cat spre deosebire de BOR glumitele mele (in caz ca esti mai incet la minte dupa cum rezulta din analiza ta si nu te-ai prins, ma refer la hosting, domeniu, factura internet etc) sunt platite integral de mine si din buzunarul altora, nu am un redactor-sef care se uita peste umarul meu si ma cenzureaza pentru a nu „rani sentimentele crestinopatilor”. Daca judeci nivelul cuiva doar pentru ca nu se conformeaza si ignora sau trateaza cu delicatele prostia, nu faci decat sa demonstrezi care e nivelul tau…

    Oricum, pentru cultura ta generala (sau ca sa nu mori prost pe romaneste), BOR exista si in vremea comunismului, doar ca era mai mult o anexa a Securitatii, iar „preasfintitii” umpleau paginile cu rapoarte despre oitele credule si nu numai… Cat despre faptul ca accesul la informatie nu era facil acum 20 de ani, da, ai dreptate, insa asta nu era o scuza pentru a crede nici atunci aberatiile unui calugar frustrat si cu siguranta nu acum, in secolul 21. Ceea ce spui tu este egal cu „Daca ai fost prost odata, trebuie sa ramai prost mereu!” Poate se aplica in cazul tau, dar am speranta ca macar un singur om care a ajuns aici macar a inceput sa-si puna unele semne de intrebare…

    View Comment
    Răspunde
  8. Pingback: Unicornul roz si invizibil vs GOD » Archive Starcraft, religia si respectul » Unicornul roz si invizibil vs GOD

  9. Sorin Maceluica

    Foarte bun articol. Insa ma intristeaza cand vad ca imbecilitatea, barbarismul si primitivismul religios se lupta cu disperare sa ramana in frunte (dupa cum reiese din comentariile indivizilor de mai sus, indivizi care, din pacate, au drept de vot si mai ales drept de inmultire…)

    View Comment
    Răspunde
  10. Pingback: Unicornul roz si invizibil vs GOD » Archive Citate ateiste, atei celebri » Unicornul roz si invizibil vs GOD

  11. Geta

    Din moment ce dai exemple din invataturile lui Arsenie Boca,inseamna ca te-au interesat si de fapt ai o inclinatie in a intelege cate ceva….insa nu ai ajuns la nivelul asta deoarece tu nu intelegi decat ce e scris pe niste hartii,subantelesul acestor lucruri nu l-ai aflat…si nici nu o sa-l afli vreodata deoarece de fapt tu esti cel inapoiat si nu cei care cred in Dumnezeu si lucrarile Lui.Sa speram ca nu o sa ai nevoie sa te rogi Parintelui Arsenie vreodata…….Bafta si las-o mai moale…

    View Comment
    Răspunde
  12. Generalul Autor articol

    Geta, saracuta de tine, sunt curios la ce nivel ai ajuns tu de te crezi mai desteapta pentru ca urmezi sfaturile ABERANTE ale unui calugar frustrat sexual. Interesanta gandirea asta a voastra a cre(s)tinutilor, cand aratati ca va doriti ca cei care nu impartasesc superstitiile voastre retrograde sa fie pedepsiti de dumniezo. Stai linistita, nu o sa ma rog eu la zei si calugari bolnavi psihic vreodata, sunt destui copilasi bolnavi de cancer care se roaga in zadar, explica-le lor ca poate nu au credinta suficienta sau au prea multe pacate.

    La moaste cu tine si citeste-ti cartea sfanta mai des, poate vei invata ca acolo femeile sunt tratate ca ultimele vite, care nu ar trebui sa comenteze in fata barbatilor: „O femeie să înveţe în tăcere, cu toată supunerea. Nu dau voie femeii să înveţe sau să aibă autoritate asupra bărbatului, ci să stea în tăcere” Deci cu alte cuvinte mars la cratita femeie, iti ordon eu barbatul, cu autoritatea cu care am fost investit de zeul tau din ceruri, faca-se voia mea!

    View Comment
    Răspunde
  13. val

    stii care e paradoxul? cei ce se cred atei au impresia ca sunt mai open minded si superiori, insa uita ca ratiunea fara imaginatie nu este nimic, si mai mult, sunt mai open minded credinciosii fiindca ei accepta si stiinta si posibilitatea de a fi ceva mai mult.
    Parintele Boca poate e putin exagerat, insa asta nu inseamna ca greseste si binele pe care l-au facut el si invatatura lui este superior oricarei naivitati pe care o poate avea si superior tie si altora ca tine. Esti doar un limitat si nici nu esti in stare sa demonstrezi rational ceva sau macar sa faci o parodie de calitate. Alegi cea mai usoara varianta. Trei sferturi din articol sunt cuvintele Parintelui si tu scrii doua propozitii jenante.

    View Comment
    Răspunde
  14. Generalul Autor articol

    @ Val, poti sa citesti alte articole daca vrei sa vezi mai multe cuvinte de ale mele, insa in cazul de fata chiar nu aveam ce sa mai zic, „sfantul” vostru calugar bezmetic a facut tot show-ul 😛 Daca crezi ca e nevoie sa comentez „cromozomii criminalitatii” sau zoofilia si homosexualitatea unui fat, o pot face, insa oricine are mai mult de 2 neuroni nu mai are nevoie de explicatii…

    Cat despre gluma ca religiosii sunt mai open minded, ramane doar atat, o gluma proasta. Ei accepta stiinta pentru ca nu ai cum sa ii negi efectele si rezultate, vizibile cu ochiul liber. Aceeasi stiinta demonstreaza insa la fel de bine si evolutia, vechimea Pamantului si asa mai departe, insa aici credinciosii prefera povestioarele scrise de pastori primitivi.

    Pe de alta parte poate ai dreptate si sunt limitat, recunosc ca imi e greu sa ma mai cobor la IQ-ul vostru si sa port conversatii cu prieteni imaginari sau sa visez la fripturi in ceruri. Americanii au o vorba „Ignorance is bliss”, iar tie fiule, ti se potriveste de minune 🙂

    View Comment
    Răspunde
  15. Generalul Autor articol

    Ah, atata iubire cre(s)tina pe aici, atatea vorbe pline de duh si toleranta 🙂
    @acel ceva Pune mana si invata sa iti iei BAC-ul, ca apoi ajungi sa imi stergi pantofii in piata 😛 Multumesc mult pentru ca ai demonstrat ca ceea ce aratam in alt articol si o spuneau si studiile de specialitate este adevarat: religiosii sunt mai putin inteligenti decat ateii. Tu arati ca esti prost de-a binelea 🙂

    View Comment
    Răspunde
  16. acel ceva

    Bravo Generale , frumos ai insirat nebunia vizibila a oamenilor care zic ca Dumnezeu nu exista .
    Un om ca tine nu merita respect.
    Respectele le merita cei ce se folosesc de ratiune ,deoarece ratiunea si intepeciunea sunt cele mai de pret comori.
    Daca ai ratiune crezi in Dumnezeu , daca ai intelepciune traiesti in frica de Dumnezeu , implinind astfel voia Lui,.
    Frica de Domnul este intelepciune si pricepere

    View Comment
    Răspunde
  17. val

    dragule, ma amuza cuvintele tale. stii cum zicea Oscar Wilde, unul din marii atei, un tip foarte misto de altfel, pe care l-am citit cu drag? zicea asa: „I am so clever that sometimes I don’t understand a single word of what I am saying.” numai ca la tine e cam invers. nu vreau sa te jignesc, imi e greu sa ma ridic la IQ-ul tau, eu sunt doar un biet credincios, dar daca chiar vrei sa fii luat in serios incearca sa mai citesti niste chestii inainte. Arsenie Boca nu e „al meu”, dar spre desosebire de tine, l-am citit si am ales cateva lucruri din cartile lui. nu stiu cine ti-a spus tie ca cei care cred in Dumnezeu nu studiaza si stiinta si trebuie sa fii foarte ipocrit sau foarte ignorant sa crezi ca un credincios ia mot-a-mot Geneza sau alte carti din Biblie. daca ai fi citit si tu carti ai fi aflat ca niste oameni de stiinta care studiaza teoria Big Bangului au ajus la niste concluzii foarte interesante despre cum a incepu totul. si apropo, oare stiai tu ca Georges Lemaître, omul de stiinta care a inventat acest terman, era si preot? cedinta si ratiunea au mers mana in mana secole, milenii si nu s-au exclus una pe alta pana n-au venit ignoranti ca tine care au citit 2 cuvinte si au ajuns la concluzia ca toti cei care isi pun si altfel de intrebari sunt niste redusi. si pastorii aia primitivi despre care vorbesti tu, daca citesti, dar e greu pentru tine, erau de obicei oameni extrem de importanti ai vremii lor, unii dintre ei chiar regi, care studiau foarte mult. si da, sunt de acord, ce au scris ei poate fi depasit acum, in contextul actual, dar daca studiezi si pui in contextul modern, incep sa se lege unele lucruri. sa stii ca marii ateisti moderni, precum Hitchens, Dawkins sau Alain de Botton ar scuipa pe site-ul tau fiindca e doar o alta tristete care nu spune nimic, ba chiar face de ras ateismul. asa ca, fiule, inainte sa mai scrii ceva, iti recomand sa mai citesti. nu stiu cui i se potriveste mai bine „ignoranta e binecuvantare.” nici nu stiu cum am ajuns pe site-ul asta, dar ma plictiseste enorm. nici macar nu e amuzant. imi place sa citesc chestii care sa ma scoata din credintele mele, care sa ma faca sa ma indoiesc, dar citind ce scrii tu, prind si mai mult curaj. nu cred ca o sa mai revin. pune mana pe care si fa-ti temele inainte.

    View Comment
    Răspunde
  18. Generalul Autor articol

    Vai ce se infierbanta cre(s)tinutii 😛

    @acel ceva Ce spui tu acolo se reduce tot la teama primordiala a omului si friica de necunoscut si moarte, cea care a dat nastere la mii de zei inchipuiti, printre care si Cristi asta la care va inchinati voi. Deci sa inteleg ca tu iti traiesti viata in frica de dumniezo, acesta fiind singurul motiv pentru care nu „o iei razna”? Am mai auzit asemenea argumente care arata pe deplin caracterul vostru.

    @val Nu stiu de ce, dar ceva imi spune ca am citit pana acum mult mai mult decat o vei face tu in tot restul vietii, asta daca nu punem la socoteala indreptarele de spovedanie sau mai stiu eu ce fituiti de unde ai impresia ca iti tragi cultura. Cat despre pseudoargumentele tale, ele raman doar atat:

    Daca zici ca nu se ia mot-a mot invatatura biblica, dai in alta problema, pentru ca neexistand un ghid de intelegere si traducere a metaforelor biblice, fiecare le poate da o alta interpretare, de aceea si vedem sutele de denominatiuni crestine. Cat despre oamenii de stiinta care sustin creationismul, procentul acestora este foarte mic, iar orice studiu vei gasi iti va arata de regula ca acesta este intre 7 si 10%, iar plus de asta trebuie luat in calcul si contextul in care multi oameni de marca au fost „religiosi”:

    http://unicornulroz.info/2014/02/05/citate-ateiste-atei-celebri/#.UwiRlPmSyHk

    Cat despre „oamenii importanti” care au scris Biblia, ciudat ca nu si-au putut explica corect un simplu fenomen natural cum este curcubeul, ca sa dau doar un exemplu din miile de ineptii de acolo:

    http://unicornulroz.info/2014/01/08/curcubeul-si-dumnezeu/#.UwiSBvmSyHk

    Uite, un articol cu argumente solide si mai putina caterinca ca aici, insa sunt convins ca nici acela nu va fi pe placul tau, crestinul tipic care gaseste explicatii pentru orice tampenie din cartea sa sfanta 😛

    Mai devreme spuneai ca „Trei sferturi din articol sunt cuvintele Parintelui si tu scrii doua propozitii jenante.” asa ca sa inteleg ca un text unde gasesti 90% cuvintele acestui „sfant al Ardealului” poate fi „scos din context”? 🙂
    In afara de asta, plecarea ta va fi intr-adevar o mare pierdere pentru mine si acest site construit din bani publici iar eu fiind platit lunar de catre stat in functie de cat de multumiti sunt vizitatorii. Oh, wait… 😛

    View Comment
    Răspunde
  19. ARCHANGELSK

    …esti amuzant , domnule general, zau ca esti, intr-un fel mi-ai cam fi si simpatic, dar – si acest „dar” acopera toata SINGURATATEA ta… – , dar imi permit sa-ti raspund in doua moduri complet diferite, dar in perfecta concordanta cu tema propusa.

    … o prima incercare de raspuns ecleziast…

    din capul locului voi spune ca nu voi incerca sa-ti schimb inclinarea religioasa, ti-o voi respecta si ti-o voi trata in consecinta.
    – o sa te rog sa ai rabdare, acest mic expozeu este scris din perspectiva crestina, dar trebuie sa asculti toate parerile, ca doar d-aia suntem …europeni , nu ?… multumesc si crede-ma , stiu ca iti este greu , doar ca iti multumesc , apriori, pentru timpul acordat…

    din Biblie citire, se spune ca nu este bine sa asculti prevestirile unora si ale altora, fie ei sfinti sau nu. Nimeni nu stie ce va veni, nimeni in afara Bunului Dumnezeu, nici macar Iisus, nici macar Arhangelii…poti sa iei vorbele parintilor strict duhovniceste , ca pe o taina proprie tie, fara sa faci atata zarva , ca si asa is pline Urechile Lumii…
    asadar orice comentariu si temere, orice dezbatere legate de sfarsitul lumii sunt inutile , strict canonic vorbind. – dupa umila mea parere, toata treaba asta cu sfarsitul lumii a devenit desueta, tabloida, un subiect de genul „cheap chat over a cup of tea”, vorba tiganului…

    sa revenim … aaa, da.

    toate raspunsurile de care vei avea vreodata nevoie le vei gasi in acele pagini, numai ca iti va trebui DRAMUL de inteligenta sa faci treaba asta. Biblia nu se citeste usor, nu se intelege usor si nu se …termina asa usor. Numai ca este foarte greu sa te rezumi strict la Biblie in plin asalt mediatic cu tot felul de stiri pre-apocaliptice,apocaliptice sau post-apocaliptice…

    …totusi , suntem fara de Scuza in fata Domnului… iar Ignoranta omului intuneca Privirea Arhangelilor…

    se prefera zilele astea o exaltare usor tematoare a spiritului, un masochism al Sfarsitului.
    aceasta trepidatie patologica asufletului nu se potriveste unui crestin… Dumnezeu e LINISTE, e serenitate,e absenta totala a fricii, de orice fel ar fi aceasta.

    prefer, in umila mea parere, sa incerc … sa traiesc, sa-mi cresc copiii, asa dupa cum cred eu, si sa incerc – din nou, sa incerc…hmm, sunt cam neputincios…toti suntem cam neputinciosi… -sa fiu pregatit pentru ce va urma…

    – nota bene : poate te intrebi de ce folosesc punctele de suspensie…, ?…hmm, dragul meu, punctele mele de suspensie sunt o forma precara de respect, de teama in fata celor sfinte… cu evlavie pasesti in fata Domnului…punctele mele de suspensie sunt o expresie a Pacatoseniei mele – nu te poti apropiade Ingeri tantos, intelept, si plin de certitudini proprii, … nu te poti apropia de Ingeri in modul vocativ, sententios, caci nu stii nimic…caci nu stim nimic, dar absolut nimic…inca mai cautam sa intelegem cel mai simplu lucru si anume Cerurile. – pentru substantivul comun,la plural „cerurile” exista , totusi , rubrica meteo.

    referitor la eventuala stare precara a sanatatii parintelui Boca , – schizofrenie , parca , sa stiti , dragii mei , ca apropierea de Ceruri,ca auzul Soaptei Domnului iti darama tot ce stii , tot ce crezi despre Lume… iti supun Ratiunea unei Realitati Noneuclidiene, Nerectangulare, unde nu mai existaTimp, unde totul este Lumina… asadar…

    ” nebunii, poetii, indragostitii si betivii sunt cel mai aproape de DUMNEZEU” – E CIORAN –

    View Comment
    Răspunde
  20. alex

    Oricate articole s-ar scrie doar putini au mintea necesara sa inteleaga adevarul. Frica de moarte ii indobitoceste pe multi, chiar si pe oamenii eruditi. Ei nu vor sa accepte ca dupa moarte dispar si atunci isi spun povesti frumoase ca vor avea parte de un rai, bla bla, eventual 99 de virgine ca ceilalti tampiti care cred in alte zeitati. Ateismul tine de puterea interioara de a accepta lucrurile asa cum sunt. Pentru restul exista povesti cu happy-end ca in filmele de la HollyWood. Cat despre Arsenic Boca Boca era un lunatic care se credea vizionar.

    View Comment
    Răspunde
  21. Gabriel

    Toti cei care va declarati atei, veti vedea ca va veni ziua in care de buna voie va veti duce la biserica; iar daca nu va veti duce la biserica va veti ruga lui Dumnezeu de acasa,de la servici,de pe strada,de unde nimeriti. Doar ca va trebuie imboldul…desteptarea… iar aceasta nu se produce decat in momentul pierderii unei persoane dragi,a unui accident,a unui necaz, a unei boli, etc.
    Si eu ma bateam cu pumnii in piept ca nu exista nimic dupa moarte, ca nu exista Dumnezeu,ca pe preoti nu ii intereseaza decat banii..dar nu e chiar asa.
    Ceea ce faceti voi aici, vorbind de rau de Parintele Arsenie Boca, nici nu va dati seama ce pacate faceti.
    Puneti-va intrebarea si raspundeti-va sincer:
    Daca toate acestea sunt adevarate?

    View Comment
    Răspunde
  22. Generalul Autor articol

    @ Gabriel, ceea ce spui tu izvoraste din teama. In fata unei tragedii, a unei boli incurabile etc lumea reactioneaza in fel si fel de chipuri, nu toate rationale evident. Unul dintre acestea este si speranta ca religia va oferi alinare sau raspunsuri. Nu confunda disperarea cu desteptare, pentru ca in ultimele clipe te-ai ruga si la Unicornul Roz si Invizibil daca ai avea 0.01% speranta ca acest lucru te va ajuta…

    Cat despre probabilitatea infima ca toate aberatiile biblice si cele ale lui Boca-Loca sa fie adevarate, asta miroase a Pariul lui Pascal, alta nascocire a fricii:

    http://unicornulroz.info/2013/08/31/pariul-lui-pascal-varianta-facebook/

    View Comment
    Răspunde
  23. Gabriel

    @Generalul
    Exact asta era si punctul meu de vedere acum ceva timp.Nu as putea sa ti-l schimb,este parerea ta rezultata din toate informatiile pe care le-ai digerat si din toate trairile si experientele tale.Eu sunt de parere ca atunci cand condamni pe cineva sau ceva trebuie sa fii absolut sigur, sa nu ai urma de indoiala.Nu poti judeca pe cineva/ceva dupa cateva franturi.Asa mi se pare rational.Dar ce e pentru mine rational poate nu este si pentru tine.
    Cel mai elegant si inteligent lucru ar fi sa nu ataci/improsti cu noroi niste lucruri pe care nu le intelegi pe deplin.

    View Comment
    Răspunde
  24. Generalul Autor articol

    De acord cu ce spui, doar ca aberatii de genul: „copilul va fi zoofil daca faci sex in timpul sarcinii” sau alte perle ale lui Boca „daca nu tii post faci cancer” nu au cum sa fie luate vreodata in serios. Nu trebuie sa fiu doctor sa inteleg ca ceea ce putea debita acest individ nu are nici o legatura cu asa-zisa sa instruire medicala si procesele biologice firesti care nu sunt influentate de … „pacate”. Daca esti curios mai poti gasi alte dovezi de „intelepciune” ale sale, au tratat altii mai pe indelete acest personaj idolatrizat de mase:

    http://www.logosfera.ro/2010/02/sfantul-arsenie-boca-tortionarul/

    Am vazut personal cazuri in care in urma unor tragedii lumea l-a gasit brusc pe dumniezo, sau altii l-au pierdut, simtindu-se inselati in relatia cu acesta. Lucruri bune/rele se vor intampla oricum si oricui, indiferent ca isi pune sau nu sperantele in zei/calugari atotstiutori. Diferenta o face timpul pierdut, restrictiile inutile pe care ni le impunem, banii aruncati la popi etc.

    Nu avem nevoie de religie pentru a trai o viata implinita si morala.

    View Comment
    Răspunde
  25. Vali Tm

    @Generalul

    Daca crezi in Dumnezeu si exista … nu ai pierdut nimic…
    Daca nu crezi in Dumnezeu si exista … ai pierdut totul!

    Te intreb … ce ai de pierdut ?

    View Comment
    Răspunde
  26. popescu

    Generale scuzama ca iti spun dar esti un dobitoc sadea . daca ai citi carti de educatie sexuala sau ai discuta cu doctori care chiar stiu cu ce se maninca treaba , ai afla ca masturbarea sau sexul ercesiv la barbati slabeste sistemul imunitar si nervos . asa ca inainte de a arunca cu laturi documenteaza-te dobitocule. asta nu are legatura cu religia ci cu stiinta mistretule. mi-ai stricat ziua.

    View Comment
    Răspunde
  27. Eu

    Mai „perfectule”,”liberule in gandire”,”luminatule”,”a tot stiutorule” (ar mai fi cateva),nu stii ce vorbesti,nu ai coerenta!Ce legatura are Dumnezeu,Isus Hristos si Maica Domnului cu faptul ca nu sunt spitale,locuinte,scoli si muulte alte probleme?Pe Dumnezeu,il simti ori ba!Doar un om cu suflet urat poate scrie un asa articol!Sa stii,ca orice medic chirurg,cand intra intr-o operatie isi face cruce si spune ca fara puterea lui Dumnezeu,el ca om,nu poate face nimic!Asa ca,nu te mai chinui atat,lasa mizeriile si apuca-te de ceva serios si frumos,care sa-ti lumineze sufletul!

    View Comment
    Răspunde
  28. Generalul Autor articol

    @ Popescule, daca tu crezi ca aberatiile din articol sunt adevaruri stiintifice inseamna ca esti nebun de legat. Iti spun la modul cel mai serios, ma ingrozesc cretinii ca tine. Din cauza voastra e Romania in urma cu zeci de ani fata de restul lumii…

    @Eu Dumniezo asta al tau are nevoie de Catedrale, zeci de mii de biserici si popi platiti SI din banii mei? Daca i-ati tine doar voi in spate v-as lasa in prostia voastra, dar atata timp cat si eu platesc pentru bazaconiile voastre am tot dreptul sa vorbesc. Cand oi plati tu pentru hobby-urile mele atunci sa dai lectii, ok?

    @Vali – ceea ce spui tu se numeste „Pariul lui Pascal” si aici vei vedea de ce este fals:

    http://unicornulroz.info/2013/08/31/pariul-lui-pascal-varianta-facebook/#.U2v4EvmSyHk

    Putina gandire logica si mai putina frica si vei vedea adevarul… poate…

    View Comment
    Răspunde
  29. popescu

    Generale ,iar eu ma ingrozesc cit esti tu de limitat . eu iti vorbesc de stiinta si medicina si tu o dai cu catedralele. si ca venii vorba popii au sub 0,08% din buget si mai intretin si camine de copii, spre deosebire de politrucii penali rosii care jefuiesc totul.
    sint trei categorii de habotnici foarte periculosi care sunt in stare sa ucida oameni.
    hapotnicul religios , habotnicul ateu si cel pseudostintific . astia trei nu se lasa pina nu iti baga laturile lor pe git cu forta si cu gloantele daca trebuie.
    nu pot sa priceapa ca sunt si lucruri inca neexplicate suficient de stadiul actual al stiintei.
    un om de stiinta adevarat nu se pronunta ultimativ niciodata, pentruca risca sa cada in ridicol.
    tu esti un habotnic pseudostintific.
    ai prins de la presedintele de bloc niste prostii si le debitezi pe net.
    cite tratate de medicina ai studiat ? cu citi doctori sexologi ai vorbit. dar tratatele de medicina orientala clasice chineze din tibet sau india ai citit ?. cit ani ai alocat tu studiului ca sa vi sa te dai mare expert . si ce studii ai tu coane de esti asa de ultimativ ?
    hai ma lasi.

    View Comment
    Răspunde
  30. Generalul Autor articol

    @Popescule, locul tau e in patru labe, la lins de oscioare, pentru ca desi traiesti in secolul 21 si ai acces la surse de informare, alegi sa ramai ignorant si mai mult de atat, sa dai lectii in subiecte care iti depasesc cu mult capacitatea intelectuala.

    In primul rand stiinta si medicina pe care le mentionezi cu atata sarg nu au nimic in comun cu aberatiile rostite de tine si mai ales cele ale lui Boca, care habar nu avea ce inseamna cromozomii (poate de asta nici nu a reusit sa isi termine studiile de Medicina). Arata-mi un singur studiu care confirma faptul ca sexul in timpul sarcinii naste zoofili si mai discutam.

    Vad ca vorbesti despre „penalii rosii” iar aici iti dau dreptate, PSD-ul este o ciuma care va ingropa si mai rau tara asta, insa vad ca uiti cine ii ajuta sa-si indeplineasca obiectivele. In decembrie prim-plagiatorul tarii, Vioras dona vreo 2,3 milioane euro din fondul de urgenta popilor, iar anul acesta dupa ce preafericitul Danut i-a dat binecuvantarea a mai promis cateva milioane pentru Catedrala. Ce crezi tu ca fac popii tai iubiti in schimbul banilor astora? Nimic nou e drept, pentru ca si la ultimele alegeri prostimea de la tara (si nu numai) a fost manata sa isi puna stampila pe FSN. Asa ca nu e cazul sa vorbim de politica si curve…

    Daca esti asa curios de mine si de studiile mele e de ajuns sa dai cateva click-uri si imi gasesti si poza si biografie si tot ce vrei pe altul din site-urile mele. 😛

    View Comment
    Răspunde
  31. popescu

    Generale esti prea orbit in furia ta despre popi ca sa vezi adevarul . vazi ca eu nu pup oase si nici nu ma duc la biserica . practica spirituala nu are legatura cu pupatul de oase si tiritul cu curul in sus cum fac oligofrenii aia care se inghiesuie la sarbatori. confunzi lucrurile urit de tot. Daca te-ai linistii un pic poate ai intelege mai multe. iti dai seama ca nu am timp de pierdut sa rascolesc netul sa vad ce studii ai. poate oi fi bun la altceva dar e clar ca la lucrurile astea nu pricepi, cum sta treaba cu adevarat . e greu sa pricepi scrierile bisericesti ca au un limbaj alambicat. trebuie sa citesti alte carti scrise in limbaj modern .apoi 90% din popi habar nu au ce balmajesc ei acolo , sunt simpli slujbasi care maninca si ei o pine. de la politrucul penal de ponta ce vrei sa ii ceri ar da oricui bani numai sa il sprijine in alegeri. da vad ca aici ne intelegem , putem fi chiar preteni . nu suport ticalosii care au distrus tara asta. hai scuza-ma ca m-am luat de tine dar mai scos din titini.

    View Comment
    Răspunde
  32. Generalul Autor articol

    @ Popescu
    Ma bucur ca avem un punct comun 🙂
    Sincer sa fiu nu as avea nimic nici cu popii, daca as vedea mai multi ca Tanase ala care are grija de copiii abandonati, ori ca altii care dadeau meditatii elevilor in biserica dupa ore etc. Nu conteaza faptul ca crezi in peste prajit atata timp cat faci bine si ajuti societatea. Pentru fiecare exemplu pozitiv de asta sunt insa inca 20 care se vand cui plateste mai mult, negociaza la sange tarifele incasate la negru pentru serviciile asa-zis gratuite sau ieftine, pacalesc batrani pentru a le ceda casele etc. Mai mult de atat, toate distractia asta se face pe banii mei dar si ai tai…

    BOR ca institutie nu se deosebeste cu nimic de oamenii care o compun, iar din milioanele de euro profit anual neimpozitabil cu siguranta ar putea face mai multe operatiuni de binefacere, educare a maselor etc. In schimb ei vor sa isi tina supusii la fel de prosti si saraci, pentru a putea fi mulsi in continuare. Electoratul FSN-ului tot din astia e format, din oameni cu putina carte care spera ca un oscior ii va vindeca de boli sau le da noroc in viata, iar cei predispusi sa creada in povestile cu viata de apoi le cred si pe cele din campanie, chiar daca sunt aceleasi gogosi penibile.

    View Comment
    Răspunde
  33. popescu

    Da Generale ai dreptate 100% , stiu cum sunt unii popi, turnatori, securisti, manipulatori, diversionisti, excroci sa faca banul sa il dea mai departe la seful lor danut. Tot asa inlocuieste cuvintul popa cu politrucul penal, falsi patriotarzi ca dementul de putin, primar, politai ,ultimul slujbas la stat, doctori care nu stiu nimic dar au buzunare de popa, si ai acelas rezultat. tot asa 1 din 20 vor fi oameni de treaba . Asta e materialul clientului omule. mai mult pina si pretenii tai, motanul care il ti sta sub birou ,prietena ta toti te vor lingusi te vor mingia te vor pupa, vai Generale ce tare esti tu !. Nu ne cumperi si noua ceva gunguresc ei la unison ? motanul contra unui miorlau gingas iti v-a cere boabe, pretenul tau un imprumut neranbursabil evident, dupa care iti v-a intoarce spatele, iubita niste bijuterii jurindu-ti dragoste eterna pina la primul buzunar mai garnisit etc bla bla bla. Trezestete omule esti intr-o lume a mizeriei si manipularii umane aproape totala. De ce ar fi popii mai buni decit altii ? Ha ?
    Sa revenim la oile noastre . Tu spui ca nu exista nici un Creator si ca restul sunt numai fabule .Bun nu te invinuesc prea tare ,pentruca si eu acum mult timp in urma credeam la fel. fiind inginer electronist credeam in puterea stiintei si medicinei. astia erau zeii mei supremi. ce religie si alte baliverne deastea, nici sa nu aud, mai ales ca stiam ca unii popi sunt turnatori. si am citit si studiat mii de carti omule. eu am meteahna asta de a citii si studia. stiu nu sunt la moda, acum e cu fumatul de iarba si butonatul lui ‘fucebuce’ . e asta e sunt inapoiat , sunt si din astia. Dar ceva nu se lega in toate lucrurile astea. cu toate explicatiile savante vedeam ca medicina lui peste prajit nu putea rezolva mare lucru. Ma tot intrebam de ce imbatrineste omul si moare. stiam ca bolile se mostenesc si ma gindeam cum sa ajung ca parintii si bunicii.chiar nu e nimic de facut ? si tot citeam de zor tratate de medicina cu ADN cromozomi si alte chestii. apropo tu sti ca invatatii chinezi de acum 5000 de ani stiau de existenta adn-ului ? da omule hexagramele chinezesti simbolizeaza ADN-ul uman . atunci se foloseau niste liniute lungi si scurte azi doua litere , acelas lucru. m-am gindit, asta nu e cuser deloc de unde stiau aia de lucrurile astea cind nu aveau nici nadragi pe ei.
    apoi tu crezi ca omul e un salam cum iti spune zeul doctor ?. adica un salam , o bucata banala de carne care se misca gindeste lucreaza. culmea un salam care se inmulteste , produce alte salamuri mai mici care invata sa vobeasca sa gindeasca si nici nu sunt toate la fel, salamurile zic . sunt salamuri geniale altele retardate ,in fel si chip . nu ti se pare pueril, ridicol modul in care medicina il imagineaza pe om ? si apoi de ce animalele care sunt tot un fel de salam nu vorbesc nu gindesc, nu creaza nimic ? Ha ? Apoi si oligofrenul ala de darvin care zice ca omul se trage din maimuta, care maimuta s-a ridicat pe picioare ca sa caute banane. asta e fix ca si galetile si kila de oloi cu care politrucii cumpara votul umanoizilor. pai daca se trage din maimulta de ce maimutele nu se transforma si azi in oameni alergind dupa banane. a gasit careva o maimuta care sa bolboroseasca ceva ?. astia sunt oameni de stiinta ?. hai sa fim seriosi. si apoi sa iti spun o chestie ,tata nu a fost bolnav de nimic toata viata, toate analizele perfecte. cu citeva luni inainte de a murii a inceput sa nu mai aiba putere a slabit si s-a dus scurt pe doi. am incercat tot ce s-a putut ,m-am dus la tot felul de doctori, cu aparatele lor stralucite RMN computer tomograf toate prostioarele astea moderne tot felul de medicamente aiurea. eu stiu cum merg sculele alea ca am facut cursuri in facultate si ma si pasioneaza . toti doctorii dadeau din umeri si ziceau ce vrei bre e batrin . pai zic dar sunt si altii mai batrini si oricum nu asta e treaba, ce are asta e intrebarea ?. pai nu stim, totul este ok dupa noi si imi aratau buzunarul adinc unde trebuiam sa las darul cel gras. A fost momentul cind s-a prabusit o lume pentru mine. tot ce invatasem ani de zile nu avea nici o valoare, zero de sus si pina jos. Stii electronistii pasionati sunt incapatinati nu acepta infrigerile, pentru ei o infringere e un nou incept. In cautarile mele am inceput sa gasesc oameni care stiau unele lucruri . unul din ei imi zice ba nepoate da tu ai facut socoteala cita energie consuma un om si ce lucru mecanic produce ? zic nu , da ce e important ? pai omul zice pai da ca sa intelegi ca ceva nui cuser aici. dute acasa si fa o socoteala pe un colt de ziar . bai zic am dat de un nebun ce vreau eu si ce imi spune el. ma duc si incep sa calculez simplu 2500kcal consumati din hrana excivalent cu 250gr benzina. ce as putea face eu cu energia asta. dupa o jumate de ora eram varza. nimic din ce stiam nu mi se mai parea normal .ma intilnesc iar si ii spun, omule sunt in ceata nu mai stiu ce sa cred cu ce energie maninc eu nu pot sa ajung nici la trei strazi distanta. nu inteleg nimic asta e un fel de perpetuum mobile consumi mai putin decit produci. omul zice dar stii ca nu exista asa ceva. da ca asa am invatat la generala. ma bate omul usor pe umar si zice atunci inseamna ca restul de energie vine din alta sursa. da zic eu bucuros nevoie mare de parca descoperisem apa calda. Bravo tocmai l-ai descoperit pe Creator. Fiintele se alimenteaza din cimpul energetic al Creatorului acestui Univers continua el.
    Da’ ii zic asa ceva nu exista eu nu il vad. pai nici undele radio nu le vezi si ele exista sau tu esti la stadiul in care crezi ca in TV sunt pitici care cinta si danseaza ?. Ma uita ca vitelul la poarta noua incapabil sa mai argumentez in cotradictoriu. Omul se ridica si imi spune daca nu esti in stare sa intelegi asta esti prea bou sa mai continuam, pierd timpul cu tine. Cauta-ma cind accepti evidenta.
    Acasa in noaptea aia nu am prea dornit , ma chinuiau gindurile ,de unde vine energia care nu imi iase la socoteala din fizica. care este sursa asta nevazuta cum se manivesta acest cimp care uneste intrgul Univers. ma gindeam cine e nebunul asta, care nu era popa sa imi spuna de lucruri care nu vroiam le cred. Ce vrea asta sa imi bage pe git ?. Dar curiozitatea si necesitatea de a intelege multe lucruri care nu se legau si care ma framintau de peste zece ani m-a facut sa merg mai departe. la capatul unui drum care a mai durat inca zece ani discutind cu multi oameni am aflat adevarul .exista o stiinta a vindecarii personale care poate dizolva orice boala . desigur e departe de religie care nu este decit prima litera din alfabet. lucrile sunt cu totul si cu totul altfel, ti-am mai zis popii nu prea stiu ce balmajesc ei acolo. nu este ceva pentru orcine. am descoperit cu greu o alta lume cu alti oameni care nu prea duc la doctori . au reusit sa se poata mentine singuri sanatosi si sa nu mai cotizeze in buzunare adinci de popi/doctori. Poti sa te trezesti si sa vezi ca bubulii sunt peste tot, unii in haine negre de popa, altii albe de doctori, altii rosii de politruci ? Toti iti promit exact ce nu au nici ei, doar ca sa iti usureze buzunarele. Tu Generale din ce categorie faci parte , esti din aia care cred ca in TV sunt pitici ? S-au poti accepta ca sunt si alte lucruri care nu se simt/vad in conditii normale ?

    View Comment
    Răspunde
  34. Generalul Autor articol

    @ Popescu, da, zici bine, sunt o gramada de oameni corupti, fie ei doctori, politisti sau chiar prieteni apropiati care te folosesc. Problema e ca majoritatea lor, mai fac ceva productiv pe langa spaga pe care o incaseaza, mai prind un hot, mai salveaza un copil de la moarte, motanul ma linge pe fata, prietena la fel 🙂 Popii nu produc nimic, ei doar consuma, iar cu banii aruncati pe o biserica se poate dota o sectie de cardiologie, sau macar cateva paturi acolo, etc. Mereu se va gasi ceva mai bun de facut cu banul PUBLIC in loc sa fie aruncat pe acesti infractori in sutana. A, cine vrea sa aiba slujbe, oase si misticisme de astea, foarte bine, e dreptul sau, dar sa plateasca pentru ele din buzunarul sau nu si al meu! De doctori, fie ei si spagari, avem toti nevoie, de popi nu…
    Am mai zis asta si aici
    http://unicornulroz.info/2013/11/19/starcraft-religie-si-respect/#.U3Xd_PmSyHk
    In plus de asta, crede-ma ca si eu pot sa behai 2 ore pe zi pentru 10-15 mil de la stat, plus inca vreo 500-1000 euro la negru din nunti, botezuri etc. Bine mai zicea Voltaire “Clericul este un om care se simte chemat sa traiasca fara a munci, pe spinarea ticalosilor care muncesc ca sa traiasca.”
    Daca zici ca iti place sa citesti atat de mult, iti recomand „Magia realitatii” a lui Richard Dawkins, explica foarte bine lumea inconjuratoare, fenomenele acesteia si multe altele. Pana si eu care credeam ca stapanesc multe din notiuni am aflat lucruri noi sau le-am inteles mult mai bine. Printre altele iti va lamuri si neclaritatea cu evolutia si de ce nu se mai transforma alte maimute in oameni, pentru simplul fapt ca atat noi cat si cimpanzeii si restul primatelor de azi avem un stramos comun, care nu mai exista acum. Totul este documentat si poate fi verificat, stiinta nu se compara cu aberatiile mistice ale unuia sau altuia. Frumusetea stiintei consta in faptul ca o descoperire, o afirmatie, o teorie poate fi verificata de orice alt cercetator din lume si demonstrata a fi adevarata sau infirmata pe baza acelorasi procedee, aplicate peste tot. Stiinta este aceeasi peste tot in lume, procedeele sale sunt recunoscute universal, in timp ce credinta in fiinte supreme difera de la regiune la regiune, de aceea prima va avea mereu respectul meu, in timp ce misticismul va ajunge incet-incet la cosul de gunoi al istoriei…

    View Comment
    Răspunde
  35. popescu

    OK Generale , nu te mai deranjez . Urmeaza-ti calea. Dar tine minte ca un dobitoc care a ajuns absolut intimplator aici, a vrut sa iti spuna ca exista si alte lucruri decit cele palpabile , adica micii si berea. Numai bine iti doresc in lupta cu bubulii fie ei rosii sau de alte culori.

    View Comment
    Răspunde
  36. Tony

    Pentru cei care cred in Arsenie Boca,numai comentati si dati apa la moara,lasa-ti ateisti sa comenteze singuri!Daca nu sunt bagati in seama,o iau razna!Eu decand il cunosc parinte spiritual…am alta viata.Ce sa stiu oamenii care sunt cu diavolul.Foarte multa lume s-a dus la mormantul lui si si-au schimbat viata lasa-ti oamenii diavolului in pace!E normal sa existe si cridici!Cum spune si Arsenie Papacioc ce ne-am face fara drac…?Nu incercati sa fiti inselati de ateisti!El a ajutat multa lume!Cum sa nu cred in el,daca el m-a schimbat si mi-a schimbat viata!?Si nu uitati ca sunt mai multi ateisti decand credinciosi!Daca ar fi oamenii mai credinciosi cu adevarat am fi mai buni si uniti,nu lasi si dusmanosi unul pe celalalt!Amin

    View Comment
    Răspunde
  37. Generalul Autor articol

    @ Tony
    Pentru cei care cred in Gramatica Limbii Romane, va rog, folositi-o cu incredere!

    O mica precizare, ca te vad mai confuz de felul tau: a fi ateu inseamna sa nu crezi nici in adversarul inchipuit al zeului tau inchipuit, deci nu am cum sa fiu satanist 🙂 Daca tot folosesti internetul pentru a debita tampenii ai putea totusi sa o faci intr-un mod ceva mai informat, nu am asteptari mari de la voi, dar totusi, ai putea face un efort. Amin!

    View Comment
    Răspunde
  38. Generalul Autor articol

    @MyStartx
    Nu ai cum sa te lupti cu fiintele imaginare, insa cu adeptii acestora, care indobitocesc tineretul tarii prin scoli, cer bani de la stat pentru proiecte gen Catedrala Nesimtirii Neamului si limuzine de 80.000 euro, indeamna la ura impotriva celor de alta credinta sau fara credinta etc, impotriva acestora si a ignorantei propovaduite de ei da, se poate lupta.
    Dar hei, ce tot zic eu aici, da-o dracului de stiinta, progres si moralitate moderna, daca Boca-Loca spune o chestie, trebuie sa fie adevarata, nu? :))

    View Comment
    Răspunde
  39. Silviu

    Nu pricep nici astăzi cum oamenii pot crede ce scrie într-o carte. Când întrebi care este dovada pentru existenţa lui Dumnezeu ţi se va zice imediat: citeşte biblia. Ei bine am citit-o ,tot nu s-a schimbat nimic. Nu credincioșii oameni invizibili,aş vrea ,pentru că e dovedit ,ghici cum ,științific, credinţa ajută mintea,la nivel psihic,dar minte mea nu poate accepta aşa ceva.
    Ce amuzant este că deşii sunt ateu,las acolo un mic procentaj,de 0,001%, de încredere oarbă şi-mi zic,mă poate mă înşel şi de fapt există Dumnezeu. Nu sunt aşa de arogant încât să zic există Dumnezeu 120% cum o fac credincioşii.Ţi-ai paria viața? Sunt sigur că nici unul nu ar face asta.
    Şi în legatură cu main subject,domnul Generalul a susţinut cauza excelent până acum. Asta nu o se schimba decât atunci când îmi va da buă ziua Dumnezeu :))

    View Comment
    Răspunde
  40. Pingback: Unicornul roz si invizibil vs GOD » Archive Arsenie Boca si sex cu animale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *